Seminar Simona Škete na temo osebna blagovna znamka

22. 4. 2020 je g. Simon Šketa za naše študente izvedel spletni seminar na temo osebna blagovna znamka. Gospod Šketa je diplomant Londonske šole za odnose z javnostmi in Abiture, mnogi pa ga morda poznate kot soustvarjalca znanega kulinaričnega portala in kulinaričnih knjig. Kot vplivnež je sodeloval z znamkami Mercator, Gorenje, Samsung, Kotanyji Slovenija, Henkel, Medex, Skaza in Rauch. G. Simon Šketa je svojo medijsko kariero začel že pri 18 letih, najprej na radiu in spletu, kasneje v tiskanih medijih, najdlje pa je bil v podjetju Mobitel v vlogi vodje izjemno uspešne službe za odnose z javnostmi. Trenutno je odgovoren za aktivacijo zaposlenih v vlogi ambasadorjev Telekoma Slovenije in svoje znanje redno prenaša v intervjujih, člankih, na specializiranih seminarjih in na svojem blogu SKETA.digital.

Študenti so na spletnem seminarju prejeli odgovore na vprašanja, kaj je blagovna znamka in kakšen je proces ustvarjanja blagovne znamke, kako se z njo upravlja in kako se razvija. Kot strokovnjak s področja digitalnega marketinga je našim študentom lahko podal tudi aplikativna znanja o tem, kako upravljati s svojo podobo na družbenih omrežjih –vključno z vse bolj popularnim poslovnim omrežjem LinkedIN, ki ga spremljajo praktično vsi večji zaposlovalci in kadrovske agencije v Sloveniji ter po svetu. Študente je opozoril tudi na pasti, ki se pojavljajo pri nastopanju na družbenih omrežjih in se jih morda sploh ne zavedamo. Študenti so bili nad predavanjem navdušeni, saj so izvedeli veliko novega.