Projekt ‘Celostna obravnava netradicionalnih študentov v okviru kariernega centra MFDPŠ’

Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije v študijskem letu 2022/2023 izvaja projekt ‘Celostna obravnava netradicionalnih študentov v okviru kariernega centra MFDPŠ’ v okviru Javnega razpisa: “Krepitev vloge kariernih centrov v celostni obravnavi študentov”. Z izvedbo projekta fakulteta širi svetovalno dejavnost študentom s strani strokovnih služb in povečuje usposobljenost kariernih svetovalcev za podporo posebnim skupinam študentov ter njihovo večjo vključenost.

V sklopu projekta je načrtovanih več aktivnosti:

  • vzpostavitev sistema za prepoznavanje posebnih skupin študentov in naborom podpornih storitev (smernice/priporočila),
  • vzpostavitev Mreže kariernega centra MFDPŠ (mreženje s predstavniki institucij, ki pokrivajo področje dela z mladimi s posebnimi potrebami in nudijo podporne storitve),
  • srečanje aktiva srednješolskih svetovalnih delavcev celjske regije na temo posebnih skupin dijakov,
  • tri usposabljanja za karierne svetovalce,
  • dogodki za študente o pomembnosti enakopravne obravnave, spoštovanju različnosti in vključevanje posebnih skupin študentov,
  • sistematično zbiranje podatkov o posebnih skupinah študentov,
  • izvajanje podpornih in svetovalnih aktivnosti za posebne skupine študentov,
  • informiranje in obveščanje javnosti ter zagotavljanje trajnosti rezultatov projekta.

Operacijo delno financira Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada ter Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport. Javni razpis za izbor operacij: Krepitev vloge kariernih centrov v celostni obravnavi študentov  se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 10. Znanje, spretnosti in vseživljenjsko učenje za boljšo zaposljivost; prednostne naložbe: 10.1 Izboljšanje enakega dostopa do vseživljenjskega učenja za vse starostne skupine pri formalnih, neformalnih in priložnostnih oblikah učenja, posodobitev znanja, spretnosti in kompetenc delovne sile ter spodbujanje prožnih oblik učenja, tudi s poklicnim svetovanjem in potrjevanjem pridobljenih kompetenc; specifičnega cilja: 10.1.3 Spodbujanje prožnih oblik učenja ter podpora kakovostni karierni orientaciji za šolajočo se mladino na vseh ravneh izobraževalnega sistema.

Skip to content