Na MFDPŠ skrbimo za povezovanje šole s podjetniškim okoljem, zato smo 11. 4. 2019 za študente organizirali strokovno ekskurzijo v podjetje Šumer d.o.o. iz Ljubečne. Podjetje je celovito predstavil g. Boris Novak, generalni direktor podjetja.

Študentom je najprej pojasnil zgodovino razvoja podjetja, podal informacije o tem, kje vse ima podjetje svoje enote, kdo so njihovi največji kupci, kako je podjetje organizirano, za katere dejavnosti proizvajajo izdelke, ter kakšne vrste izdelkov vse izdelujejo. Pri tem je poudaril, da je zagotovilo njihovega prihodnjega obstoja kvaliteta izdelkov, ki jih prodajajo svojim odjemalcem. Med predstavitvijo je študentom tudi odgovoril na njihova vprašanja.

Nato so si študenti ogledali še proizvodnjo. Med ogledom je pojasnil specifičnost posameznih strojev in tudi izdelkov, ki se na teh strojih izdelujejo. Ogledali so si celotno proizvodnjo na lokaciji sedeža podjetja, ter videli marsikaj zanimivega. Obenem so študente povabili k opravljanju strokovne prakse v njihovem podjetju in možnosti dela preko študentskega servisa. Na koncu pa je zelo jasno izpostavil tudi dejstvo, da se podjetje hitro širi in da bodo tudi v prihodnje najboljše kadre zaposlovali. Torej je bila strokovna ekskurzija tudi priložnost za študente, da razmislijo, če bi jih zanimalo delo v takšnem podjetju, da se dogovorijo za srečanje in pogoje sodelovanja.

Ga. Alenka Ternovšek, vodja projektov in marketinga je za študente izvedla tudi delavnico na temo B2B marketinške aktivnosti na trgu. Na delavnici  je ga. Ternovšek predstavila osnovne razlike v razumevanju tržnih zakonitosti pri delovanju na različnih tipih trgov (B2C in B2B), nato pa delavnico nadaljevala s tematiko povezano z B2B tržnimi aktivnostmi. Študenti so tako spoznali povsem drugačen tržni pristop in predvsem praktično uporabo različnih marketinških orodij. Ker je šlo za delavnico so obravnavali vsakdanje primere iz prakse podjetja, saj so tako najlažje dobili pogled na trenutne tržne razmere (še posebej na tujih trgih) in izboljšali svoje razumevanje na področja delovanja posameznega podjetja v praksi.

Aktivnost je bila izvedena v okviru projekta “Krepitev in formalizacija sodelovanja z okoljem na področju izobraževanja – Omrežje MFDPŠ za razvoj sodobnega študija in povezovanje s prakso”.

Skip to content