Zaključek projekta ‘Celostna obravnava netradicionalnih študentov v okviru kariernega centra MFDPŠ’

S 30. septembrom 2023 se je na MFDPŠ zaključil enoletni projekt ‘Celostna obravnava netradicionalnih študentov v okviru kariernega centra MFDPŠ’ v okviru Javnega razpisa: “Krepitev vloge kariernih centrov v celostni obravnavi študentov”. Z izvedbo projekta je fakulteta razširila svetovalno dejavnost študentom s strani strokovnih služb in povečala usposobljenost kariernih svetovalcev za podporo posebnim skupinam študentov ter njihovo večjo vključenost.

V sklopu projekta smo izvedli več aktivnosti:

  • vzpostavili smo sistem za prepoznavanje posebnih skupin študentov in naborom podpornih storitev in sprejeli dokument Smernice in izhodišča podpori posebnim skupinam študentov preko krepitve vloge kariernega centra MFDPŠ,
  • vzpostavili smo Mrežo kariernega centra MFDPŠ (mreženje s predstavniki institucij, ki pokrivajo področje dela z mladimi s posebnimi potrebami in nudijo podporne storitve) in izvedli prvo srečanje sodelujočih,
  • izpeljali smo srečanje aktiva srednješolskih svetovalnih delavcev celjske regije na temo posebnih skupin dijakov,
  • izvedli smo tri usposabljanja za karierne svetovalce,
  • izvedli smo več dogodkov za študente o pomembnosti enakopravne obravnave, spoštovanju različnosti in vključevanje posebnih skupin študentov,
  • nadgradili smo sistem zbiranja podatkov o posebnih skupinah študentov,
  • izvajali smo več podpornih in svetovalnih aktivnosti za posebne skupine študentov,
  • informirali in obveščali javnosti ter s tem zagotavljali trajnost rezultatov projekta.

Operacijo delno financira Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada ter Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport. Javni razpis za izbor operacij: Krepitev vloge kariernih centrov v celostni obravnavi študentov  se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 10. Znanje, spretnosti in vseživljenjsko učenje za boljšo zaposljivost; prednostne naložbe: 10.1 Izboljšanje enakega dostopa do vseživljenjskega učenja za vse starostne skupine pri formalnih, neformalnih in priložnostnih oblikah učenja, posodobitev znanja, spretnosti in kompetenc delovne sile ter spodbujanje prožnih oblik učenja, tudi s poklicnim svetovanjem in potrjevanjem pridobljenih kompetenc; specifičnega cilja: 10.1.3 Spodbujanje prožnih oblik učenja ter podpora kakovostni karierni orientaciji za šolajočo se mladino na vseh ravneh izobraževalnega sistema.

Skip to content